مطالب ثبت اختراع

دانستنی های ثبت اختراع ملی و بین المللی

مطالب ثبت اختراع

دانستنی های ثبت اختراع ملی و بین المللی

در این وبلاگ مطالبی در خصوص ثبت اختراع در کشور ایران و دیگر کشور ها درج میشود.

  • ۰
  • ۰

به تازگی مدل جیبی  یک نمایشگر لمسی عرضه شده است که این محصول کوچک به طور بی سیم و بدون نیاز به تجهیزات جانبی و سیم و غیره عمل می کند.

شرکت سوئدی سوئیم تولیدکننده این دستگاه یک نمایشگر لمسی به بالای این دستگاه افزوده تا کنترل آن به صورت لمسی و به شیوه ای مشابه با گوشی های هوشمند را ممکن کند.


این تغییر باعث می شود استفاده از این دستگاه کوچک مانند یک گوشی یا تبلت هم ممکن شود و کاربران بتوانند بخشی از یک فیلم را در حین حرکت بر روی نمایشگر کوچک یادشده مشاهده کنند و ادامه آن را در منزل بر روی دیوار ببینند.

نمایشگر لمسی یادشده ۴.۱ اینچی بوده و از دقت ۳۵۸ پیکسل در هر اینچ برخوردار است. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۷.۱ بوده و کاربران قادر به نصب برنامه های مختلف بر روی آن از طریق مراجعه مستقیم به پلی استور گوگل و بدون نیاز به استفاده از موشواره یا صفحه کلید هستند.

دستگاه یادشده مجهز به پردازنده Snapdragon ۶۲۵ و ۱۶ گیگابایت حافظه است و امکان افزودن کارت میکرو اس دی نیز به آن وجود دارد.

دقت تصاویر دیواری این دستگاه ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و امکان نصب سیم کارت نانوی نسل چهارم بر روی آن وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

  • ۹۶/۰۹/۱۲
  • بیژن نصیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی